Deze website gebruikt cookies. Als U deze en de volgende pagina's bekijkt gaan we ervan uit dat U ons toestaat deze cookies en evtl andere technieken te laten plaatsen. Meer uitleg vindt U in onze Privacy Verklaring.
|
This website uses cookies. If you continue to look at this and the following pages we assume that you allow us to place these cookies and possible other techniques. For more info see our Privacy Policy.
|
Fotopresentatie/ Photopresentation
Multihull World Brokerage Network
Na ruim 6 jaar wedstrijden, toeren en reizen achter de auto met hun F-31 wilden de eigenaren van de "Thriller" nog sneller met wat meer comfort en werd besloten om de extremere F32R te bouwen. Voor het extra comfort en nog betere vaareigenschappen werd deze F32 aangepast met de grotere drijvers van de 32SR, vleugel-zwaarden en iets bredere hoofdromp. De bouw heeft in totaal 7 jaar in beslag genomen, maar ook daarna is de boot steeds verder vervolmaakt tot de huidige ultieme combinatie van prestaties onder zeil, prettig verblijf aan boord en bereikbare vaargebieden. Op haar trailer achter de auto komt het totaalgewicht net boven de 2000 kg. De "Thriller" is gebouwd van Corecell-epoxy-koolstof sandwich en uitgerust met een koolstof vleugelmast, PBO-verstaging, dyneema-vallen, zonnepanelen en een 250Ah LiPoFe accu, alles om het gewicht zo laag mogelijk te houden. De tri is nu te koop vanwege de aanschaf van een grotere catamaran.
|
After more than 6 years of racing, cruising and traveling on the road behind the car with their F-31, the owners of the "Thriller" wanted even more exhilaration with more comfort and decided to build the more extreme F32R. To get the better comfort and optimal sailing characteristics, this F32 has been adapted with the larger floats of the 32SR, foiling boards and slightly wider main hull. Construction took a total of 7 years, but after that the boat was further perfected to the current ultimate combination of performance under sail, pleasant stay on board and accessibillity of faraway sailing areas. On her trailer behind the car, the total weight comes just over 2000 kg. The "Thriller" is built from Corecell epoxy carbon sandwich and equipped with a carbon wing mast, PBO stays, dyneema halyards, solar panels and a 250Ah LiPoFe battery, all to keep the weight as low as possible. The tri is now for sale due to the purchase of a larger catamaran.
|
FARRIER F32R-S Trimaran "Thriller" # 79253 Bwjr./Launched: 2011 - 2018
Prijs/Price: EUR 239.000,= incl. BTW/VAT
EVECOM MULTIHULLS - Post: Fabrykswei 11 - NL- 9216 WR Oudega (Sm.) - Tel. (+31) (0)512 371999 -
KvK Noord.: 73078476
Copyright © Evecom. Niets uit deze website mag worden gecopieerd of door derden gebruikt zonder uitdrukkelijke toestemming van de webmaster / Nothing from this site may be copied or used by third parties wihtout prior permission from our webmaster: A. Veth
▲ Smartdeck sinds/since 2024 ▲ ▲ antislip verf vóór 2024 / antislip paint before 2024 ▲
▲ Smartdeck sinds/since/seit/depuis 2024 ▲
Ian Farrier,Corsair Marine trimarans,Farrier trimarans,Corecell-cabon sandwich trimaran,trailerbare trimaran occasion,foam-sandwich folding trimaran for sale,Australian trimaran,racing trimaran ,F-32-RS trimaran for sale,10m trailerbare trimaran,33' trailerable trimaran,zeer snelle trimaran in Noord-Holland,10m Farrier trimaran mit Anhänger zu verkaufen,Faltbare Farrier F-32 Trimaran angeboten in den Niederlände,Farrier 32 trimaran pliable sur remorque à vendre en Pays-Bas.